EL CLASICO

این دومین کلاسیکو در چهار نبرد تاریخی بین دو تیم است و فرصتی برای بارسا است تا جامی بگیرد.

 گواردیولا گفت: «به نظرم این فینالی است که در آن هر اتفاقی ممکن است و جو بسیار شادی بر آن حکمفرما خواهد بود. ما باید تیم خود را تشویق کنیم و برای تیم دیگر احترام قائل شویم.»

 بارسلونا با حضور په‌په در خط میانی رئال مادرید دچار مشکل شده بود و از گواردیولا پرسیدند که آیا اقدام خاصی انجام می‌دهد یا نه.

 گواردیولا هم گفت: «رئال مادرید احتمالات فراوانی دارد، اما چیزی که مهم است عصاره مفهوم است. ما درباره آنچه شنبه روی داد صحبت کردیم، و این که چه کارهایی درست بود و چه کارهایی اشتباه. کاری که مادرید انجام می‌دهد بستگی به کاری دارد که ما انجام می‌دهیم.

 ما باید توپ را سریع‌تر به گردش دربیاوریم تا با په‌په مقابله کنیم. اگر سری‌تر باشیم، دفاع آنها جا می‌ماند. برای اتفاقات دیگر هم داور حضور دارد.

 ما صحبت کرده‌ایم و می‌دانیم که باید بهتر بازی کنیم تا موقعیت‌های بیشتری بسازیم.»

 گواردیولا همچنین گفت که کارلس پویول در لیست بارسلونا قرار می‌گیرد: «پویول پس از مصدومیت خیلی بهتر شده. این مصدومیت سه ماه او را تحت تاثیر قرار داده بود. او با ریتم خوبی تمرین کرده و با ما مسافرت خواهد کرد.»

 گواردیولا درباره تغییرات تاکتیکی لازم در جریان دیدار هم گفت: «می‌توانیم به روش‌های دیگری هم بازی کنیم و می‌دانیم که باید چه کنیم تا پیروز شویم.

 مسابقه در برنابئو نقطه ارجاعی برای ماست. بعضی کارها را درست انجام دادیم و برخی دیگر را نه چندان. ما باید عمقی‌تر بازی کنیم.باید شجاع باشیم و تلاش کنیم و ببریم.»

 به مادرید اتهام فوتبال منفی زده‌اند و مورینیو از سوی یوهان کرویف و آلفردو دی‌استفانو تحت انتقاد قرار گرفته. گواردیولا می‌گوید: «نمی‌خواهم کار همکارم را نقد کنم. تردیدی درباره پس‌زمینه مادریدی دی‌استفانو ندارم. آنها برای ما دردسر درست کردند و همکاران من هم هر طور می‌خواهند می‌توانند از تیمشان بازی بگیرند.

 مورینیو مربی خوبی است، اما هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم نظرات تاکتیکی درباره کار همکارم بدهم.»
او درباره دیدار چهارشنبه گفت: «این بازی مهمی برای ماست و می‌خواهیم پیروز شویم. ما خوش‌اقبالیم که دوباره این‌جا هستیم و می‌خواهیم که قهرمان شویم.

 برای ما بازی مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید افتخار است.»

 

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من نمی خواهم هیچ حرف غیرمعمولی بزنم زیرا در دیدار فینال هیچ تیمی شانس بیشتری ندارد. هر دو تیم از شانس برابری برای پیروزی برخوردارند. امیدواریم بازی زیبایی ببنیم و امیدوارم هیچ برخورد و تنشی بین تماشاگران در ورزشگاه و خیابان ها رخ ندهد.

 به نقل از آس اسپانيا، باشگاه بارسلونا با هواپيماي شخصي و خريداري شده خود، ايرباس 330 وارد والنسيا شده و بسياري از خبرنگاران براي بازديد از اين هواپيماي مدرن در فرودگاه والنسيا تجمع کرده‌اند.

درحالي که خبرگزاري‌هاي بين المللي با تيم‌هاي خبرنگاري مجهز خود براي پوشش ال کلاسيکودل‌ري اسپانيا به والنسيا آمده‌اند عده‌اي از خبرنگاران و عکاسان نيز براي تهيه گزارش از هواپيماي باشگاه بارسلونا راهي فرودگاه اين ايالت شده‌اند.

امکانات اين هواپيما که 261 صندلي گنجايش دارد بي نظير توصيف شده و سه خبرگزاري مهم دنيا براي تهيه عکس و خبر از داخل آن پس از بازي بزرگ امشب از ساندرو روسل مجوز گرفته‌اند.
صندلي‌هاي راحت و مدرن، مجهز به آخرين روش‌هاي ماساژدرماني با طراحي کم‌نظير يک گروه مهندسي ايتاليايي بخشي از ويژگي‌هاي اين هواپيماي تزيين شده است.

پویول در دیدار شنبه شب دو تیم در سانتایگو برنابئو آسیب دید و این نگرانی وجود داشت که نتواند تیمش را در دیدار امشب همراهی کند.

این اولین بازی پویول بعد از سه ماه مصدومیت بود اما مجبور شد در اواسط نیمه دوم جای خود را به سیدو کیتا بدهد.

باشگاه بارسا نیز پیش از این اعلام کرد پویول می تواند در این دیدار به میدان برود و گواردیولا نیز او را در فهرست تیمش قرار داد.

دروازه بان ها: والدس، پینتو

مدافعان: ماسچرانو، فونتاس، پویول، مکسول، ادریانو، پیکه، آلوس، میلیتو

هافبک ها: بوسکتس، کیتا، ژاوی، اینیستا، آفلای، تیاگو

مهاجمان: مسی، پدرو، ویا، خفرن

 

حرف های خاصی برای دیدار فینال وجود دارد و من واقعا به آنها باور دارم. من در فینال های زیادی حضور داشته  ام که تیم حریف واقعا از تیم من قوی تر و سرتر بوده اما آن دیدارها هم کاملا برابر و پایاپای پیش رفته است. این طبیعت فینال هاست.

این اولین فینال من با رئال مادرید محسوب می شود اما من کاملا راحت هستم. من دیدارهای زیادی مانند این را تجربه کرده ام. به همین دلیل است که بسیار آرام هستم . اعتماد به نفس ما از سخت کوشی ما برای رسیدن به موفقیت ناشی می شود. اگر قهرمان شویم، فوق العاده خواهد بود و اگر این اتفاق رخ ندهد، به کارمان ادامه می دهیم."

آقای خاص کسی نیست که در مقابل انتقادات سکوت کند؛ حتی اگر از طرف اسطوره ای مانند دی استفانو باشد.

" او یکی از مهمترین افراد در تاریخ باشگاه رئال مادرید است و در مقابل من هیچ جایی در تاریخ رئال ندارم. اما در حال حاضر من مربی رئال هستم و مربی است که تصمیم نهایی را می گیرد.

ما با چهار مدافع، سه هافبک و سه مهاجم بازی خواهیم کرد. در این  دیدار یک سانتر فوروارد خواهیم داشت. ما می خواهیم وقتی صاحب توپ هستیم، حمله کنیم و به گل برسیم. وقتی هم توپ را از دست دادیم، دفاع می کنیم. این به همه تیم بستگی دارد. کل تیم باید در هر دو زمان فعال باشد." 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1415
بازدید کل : 71790
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket